Sunday 10 March 2013

Aku Serahkan Pada-Nya...

Jelas, kini aku jatuh cinta
Entah siapa dia
Entah bagaimana wajahnya
Entah bagaimana sikapnya

Dia yang belum pernah kulihat di dunia nyata
Dia yang menemani lewat dunia maya
Dia yang jauh entah dimana

Aku serahkan kepada Tuhan
Tuhan pemilik hati ini
Penguasa langit dan bumi
Tiada yang akan terjadi tanpa kehendak-Nya
Aku serahkan cinta ini pada-Nya

Aku serahkan seluruh rasa sayang ini pada Tuhan
Aku titipkan cinta hati ini kepada Tuhan

Jika dia yang Kau tuliskan untukku, dekatkanlah
Jika dia yang kau titipkan separuh hatiku, segerakanlah
Jika dia yang akan kuhabiskan hidupku dengannya, lancarkanlah

Namun jika bukan dia takdirku, jauhkanlah
Namun jika bukan dia jodohku, gantilah dengan yang lebih baik

Aku serahkan semua pada-Nya...




No comments:

Post a Comment